ابزار اندازه گیری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


کولیس نوعی ابزار اندازه‌گیری با دقت بالاست که است.فاده از آن در صنایع مختلف بسیار رایج است.. کولیس ها دارای فک هایی هستند که امکان اندازه‌گیری ابعاد مختلف اجسام مانند طول، ضخامت، قطر داخلی و خارجی و عمق را فراهم می‌کنند. به طور کلی کولیس ها از نظر نوع خواندن به سه نوع ساده، دیجیتال و ساعتی تقسیم می‌شوند. در نمونه های دیجیتال اندازه به دست آمده به راحتی توسط صفحه نمایشگر قابل خواندن خواهد بود. در کولیس های ساعتی همان طور که از نام آن هم مشخص است. صفحه نشانگر همانند ساعت است. و توسط یک عقربه به طور دقیق مقدار اندازه‌گیری شده و همچنین تغییرات را به خوبی نمایش می‌دهد. اما خواندن مقدار اندازه گیری شده در کولیس های ساده مقداری پیچیده‌تر از دو نوع قبلی است.. برای آشنایی با چگونگی اندازه گیری با کولیس های ساده می‌توانید به 

کاربرد این ابزار بیشتر در صنعت خودرو و ساختمان سازی بوده که ضخامت اجسام و همچنین نوع پوشش دهی آن ها را به طور دقیق بررسی و ثبت می کند. این امر برای جلوگیری از زنگ زدگی، خوردگی و به طور کلی آسیب دیدگی اجسام با توجه به ضخامت و پوشش قطعه، اهمیت زیادی دارد.

پیرومتر نوعی دماسنج است. که به صورت غیر تماسی عمل می‌کند. مکانیسم این ابزار بر پایه‌ی اندازه‌گیری دما با است.فاده از نور انتشار یافته از جسم مورد نظر است.. در خیلی از صنایع مانند صنایع شیمیایی، ریخته‌گری، فولاد، کاشی و سرامیک به دلیل دمای بسیار بالا امکان است.فاده از دماسنج‌های تماسی وجود ندارد زیرا موجب آب شدن آن می‌شود؛ به همین علت در اکثر این صنایع از پیرومتر برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌کنند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه