ابزار اندازه گیری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کالیبراتور وسیله ای است. که برای تنظیم دقت ابزار مورد است.فاده قرار گرفته و اغلب دارای کاربردی خاص است.. حتی پیچیده ترین تجهیزات صنعتی نیز تا زمانی که کالیبره نشده باشند، چندان مفید واقع نخواهند شد. از طریق کالیبراسیون، تنظیمات اعمال شده بر روی قطعه ای از تجهیزات، اطمینان می دهد که عملکرد ابزار مطابق انتظار انجام شده و می توان به نتایج آن اعتماد کرد.

تراز لیزری یک ابزار خودکار است. که یک پرتو لیزر رنگی را ساطع می کند و امکان تأیید بصری آسان تراز افقی و عمودی را می دهد. برخی از مدل های پیشرفته تر دارای قابلیت اندازه گیری فاصله دستگاه تا انتهای پرتو لیزر هستند که آنها را به راه حلی سریع و دقیق برای اندازه گیری فاصله محل کار تبدیل می کند.

مولتی فانکشن‌ها شاخه‌ای از تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری هستند که وظیفه‌ی محاسبه‌ی چند پارامتر (سرعت، جریان، نور، دما، رطوبت و..) را با هم دارند. دستگاه مولتی فانکش به دلیل چند کاره بودن از پر مصرف‌ترین ابزار دقیق‌ها، در حوزه‌ی مهندسی است..



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان