ابزار ماشین کاری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


همانطور که می دانید ابزار هایی بر روی ماشین ها نصب می شوند که با سرعت و دقت بسیار بالا کار می‌کنند. تنظیم دقیق و منظم ابزارها هم به واسطه روش های اندازه گیری الکتریکی انجام می شوند. جالب است. بدانید که برای سرعت برشی زیاد در این ماشینکاری، الماس است.فاده می شود و علت این موضوع هم ایجاد سوراخ‌هایی با دقت و کیفیت بالا است..

ماشینهای بورینگ cnc (سوراختراش) مانند ماشینهای فرز سنتر با محور افقی می باشند . حرکت پیشروی بوسیله حرکت طولی محور اسپیندل که توسط انتقال و تبدیل حرکت گردشی موتور اصلی به حرکت طولی ، بوسیله گیر بوکس در ماشینهای قدیمی تر و یا حرکت مستقیم محور z آنها که موتور اصلی (تامین کننده حرکت چرخشی اسپیندل ) بر روی آن قرار گرفته شده است. که توسط یک سروو موتور تامین می گردد . این ماشینها معمولا داری حداقل محور حرکت می باشند :

در این روش قطعه کار بر روی دستگاه ثابت می ماند. با است.فاده از دستگاه بورینگ افقی می‌توان کارهایی مانند برقوکاری، تراشکاری، پیچ زنی و بسیاری از کارهای خسته کننده دیگر را انجام داد .با است.فاده از دستگاه بورینگ افقی می توان بسیاری از قطعات نامتقارن را به راحتی بر روی دستگاه نگه داشت و سپس اقدام به عملیات ماشین کاری بر روی آن ها کرد. توجه داشته باشید که بیشتر عملیات تراشکاری که در حالت تراشکاری خارجی انجام می‌شوند در حالت تراشکاری داخلی هم می توان یافت. باید بدانید که در تراشکاری خارجی میزان طول آزاد ابزار هیچ ارتباطی با قطعه کار ندارد و می توان ابعاد ابزار گیر را به طوری انتخاب کرد که بتواند در برابر تنش های ناشی از برش،مقاومت خوبی از خود نشان دهد. البته این را هم بدانید که در عملیات داخل تراشی ابعاد ابزار کاملا تحت تاثیر قطر و طول سوراخ قطعه کار هستند. قانون کلی برای همه موارد ماشینکاری وجود دارد و آن این است. که طول آزاد ابزار را باید بتوانیم به حداقل برسانیم تا در این صورت بهترین پایداری امکان پذیر است. و به واسطه آن دقت لازم به دست بیاید. در ادامه سعی داریم به طور کامل به بررسی ماشین های بورینگ عمومی بپردازیم که چه کاربرد هایی دارد. ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه