ابزار ماشین کاری در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


هنگام بحث در مورد ماشینکاری فلز، فراموش نکنید که به ابزارهای زیادی که در این فرآیند است.فاده می شود نگاهی بیندازید. از آنها برای برش اشکال، سوراخ کردن و صاف کردن سطوح است.فاده می شود. در پایان روز، همه آنها با هم برای ساختن همه لوازم، دستگاه ها و ماشین آلات لازم در دوران مدرن است.فاده می شوند!

هدف بسیاری از عملیات ماشین کاری مکانیکی، ایجاد سطوح تخت یا است.وانه ای است.. ایجاد سطوح جدید نوعا احتیاج به حرکت نسبی بین قطعه کار و ابزار در دو جهت دارد. توجه به این نکته که سرعت برشی نتیجه حرکت قطعه کار و پیشروی برشی ناشی از حرکت ابزار است.. در سایر عملیات ماشین کاری از ترکیبات مختلف حرکت نسبی مانند حرکت ابزار تنها یا ترکیبی از آن ها است.فاده می شود. ابزار برشی می تواند تک یا چند لبه ای باشد.

برخی از مزایای این نوع فولاد عبارتست از: کاهش میزان سایش ابزار که این مسئله باعث می شود که در هنگام تیزکردن ابزار، میزان ماده کمتری از روی ابزار برداشته شود و در نتیجه تعداد مرتبه استفاده از تیغه افزایش یابد. کاهش میزان سایش ابزار به گونه ای است. که یک ابزار برشکاری با روکشی از نیترید تیتانیوم پس از هر بار تیز کردن می تواند تا برابر نوع بدون روکش آن است.فاده شود و این مسئله سبب کاهش هزینه های تولید می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک