ابزار ماشین کاری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در حال حاضر شاهد این هستیم که از این نوع فولاد در ساخت ابزار های برشکاری بسیار است.فاده می شود و ابزارهای ساخته شده بدین روش جهت کاربردهای معمولی است.فاده می شوند، همچنین قابل ذکر است. که این نوع ابزارها مرور جای خود را به ابزارهای ساخته شده با فولادهای تند بر روکش شده و کاربید ها ( دسته های بعد ) خواهند داد.

پس از قلاویز کاری پس از سوراخکاری کار را به گیره بسته و پس از آن قلاویز پیش رو را به داخل سوراخ هدایت می کنیم. بعد از جا افتادن قلاویز با است.فاده از یک گونیا ، قائم بودن قلاویز را کنترل می کنیم. برای ایجاد گشتاور لازم از وسیله ای به نام دسته قلاویز (قلاویز گردان) است.فاده می کنیم.

سایش دیواره جانبی به معنای تغییر هندسه اینسرت است. که منجر به کاهش زاویه آزاد خواهد گردید,بنابراین در عملیات پرداخت صافی سطح مورد نیاز تعیین می کند که چه موقع باید اینسرت تعویض گردد. به طور کلی مقدار سایش دیواره جانبی VB(Flank wear) باید برای عملیات پرداخت بین mm/ – / و برای عملیات خشن کاری بین mm/ – / باشد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان