ابزارآلات دستی در تهران ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


برش فلز و ورقه‌های فلزی به سختی قابل انجام است.. قیچی‌های ورق‌بر از آن دسته از ابزارهایی هستند که چنین کاری را تسهیل می‌کنند. قیچی‌های ورق‌بر آروا از تیغه فولادی CRM با دسته‌های ارگونومیک ساخته شده‌اند. قیچی‌های لوله‌بر ابزار دست یک لوله کش ساختمان است.. این نوع قیچی‌ها در آروا، قابلیت تعویض تیغه را دارند.

بیت یا نوک پیچ گوشتی (و یا سر پیچ گوشتی) نوعی ابزار کوچک است. که خود به تنهایی کارایی ندارد. بیت پیچگوشتی یک قطعه کوچک فلزی با سطح مقطع شش ضلعی و نوک دو سو، چهار سو و حتی آلنی و ستاره ای است.. این قطعه از سمت گوش خود بر روی یک ابزار شبیه به دسته پیچ گوشتی و یا دستگاه پیچ گوشتی شارژی و برقی نصب می‌شود و به این ترتیب می‌توان با نوک آن انواع اتصالات و پیچ‌ها را باز و بسته کرد. بیشترین فروش این نوع ابزار بصورت ستی و با اندازه‌های است.اندارد کوچک به بزرگ بوده و بسیاری از کاربران بجای خرید چند پیچ گوشتی جداگانه و بزرگ، از یک دستگاه پیچ بند برقی و شارژی و یا دسته پیچگوشتی با چند مدل بیت بهره می‌برند.

قبل از اختراع اره‌ها، از تبرها برای قطع و برش درختان است.فاده می‌کردند. شرکت آروا دو تبر با ساختاری ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. این ابزار دارای دسته فایبر گلاس با روکش لاستیکی ضد لغزش و نرم است. که با Epoxyresin مخصوص به قسمت فلزی تبر چسبیده است..



( فروش ) های دیگر در تهران