ابزارآلات دستی در رودهن ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.


حال برای جمع‌آوری این همه ابزار به چه چیزی نیاز است.؟ چطور می‌توان این این وسایل را در کنار یکدیگر نگهداری کرد؟ پاسخ یک جعبه خوش ساخت پلاستیکی یا فلزی درب دار به نام جعبه ابزار خواهد بود. جعبه ابزارها شبیه به یک قوطی بزرگ ساخته می‌شوند که گاهی ساده و گاهی چند طبقه و شکل دار هستند. برخی سازندگان این محصول در برخی مدل‌ها جایگاه مخصوص چند ابزار را هم طراحی کرده اند و بنابراین براحتی می‌توان آن ابزار مخصوص را در محفظه خود قرار داد. جعبه ابزارها تنوع، جنس و ابعاد بسیار زیادی در کشورمان دارند. تقریبا برای هر نوع سلیقه با هر نوع کاربری و تعداد ابزار، جعبه ابزار مخصوص به خود وجود دارد.

ابزاری آشنا برای تمام اشخاص دست به آچار جهت کار با انواع اتصالات و مهره‌های چند ضلعی است.. آچار فرانسه از قدیمی‌ترین ابزارهای دستی بوده که به دلیل فک و دهانه کارگیر قابل تنظیم بازه کاربری بزرگی دارد. دسته اصلی که گاهی با روکش ساخته می‌شود، فک ثابت و فک متغیر با پیچ تنظیم اجزای اصلی این آچار هستند. بدنه معمولا از فولاد و آلیاژهای آن ساخته شده و گاهی مجهز به عایق حفاظتی است. و فک های آن نیز در برخی موارد بصورت پهن و بلند ساخته می‌شود. با غلتک این آچار می‌توان دهانه و فک را به اندازه دلخواه تنظیم کرد و بجای چند آچار تخت تکی با سایزهای متفاوت، از یک آچار فراسه بهره برد.

روبیکن نام یک برند ژاپنی است.. شرکت آروا، علاوه بر ارائه محصولات تولید داخل، تعدادی از ابزارهای دستی خود را، از برند روبیکن عرضه می‌کند. برای همین این دسته از محصولات، از سایر محصولات دیگر جدا شده‌اند. در این دسته انواعی از انبرها، بکس‌های بادی، جعبه بکس، جغجغه بادی، دم باریک، ست آچار، سری پیچ‌گوشتی، سیم‌چین و قیچی قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر در رودهن