ابزارآلات دستی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


بیت یا نوک پیچ گوشتی (و یا سر پیچ گوشتی) نوعی ابزار کوچک است. که خود به تنهایی کارایی ندارد. بیت پیچگوشتی یک قطعه کوچک فلزی با سطح مقطع شش ضلعی و نوک دو سو، چهار سو و حتی آلنی و ستاره ای است.. این قطعه از سمت گوش خود بر روی یک ابزار شبیه به دسته پیچ گوشتی و یا دستگاه پیچ گوشتی شارژی و برقی نصب می‌شود و به این ترتیب می‌توان با نوک آن انواع اتصالات و پیچ‌ها را باز و بسته کرد. بیشترین فروش این نوع ابزار بصورت ستی و با اندازه‌های است.اندارد کوچک به بزرگ بوده و بسیاری از کاربران بجای خرید چند پیچ گوشتی جداگانه و بزرگ، از یک دستگاه پیچ بند برقی و شارژی و یا دسته پیچگوشتی با چند مدل بیت بهره می‌برند.

یک ابزار و وسیله تا حدی مشابه انبردست که در خیلی از خانه‌ها و جعبه ابزارها وجود دارد. انبر دم باریک نیز از دو دسته اما فک بلندتر و نوک تیزی نسبت به یک انبردست تشکیل شده و این نوک برای گرفتن، پیچاندن و خم کردن قطعات خصوصا در سیم‌کشی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. فک دم باریک‌ها امروزه دیگر تنها به صورت یک میله بلند ساده ساخته نمی‌شوند؛ در کنار دم باریک معمولی، انبر دم پهن و انبر دم باریک سر کج هم دیده می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. از دم باریک‌ها برای دسترسی به فضاهای کوچک و تنگ و همینطور هنگامی که به دقت بیشتری روی سطح کار نیاز است. است.فاده می‌شود. سایزهای این انبر هم مثل انبردست بر حسب طول کلی محصول از هم جدا می‌شود.

فروشگاه جهان ابزار در سال توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید. جهان ابزار به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و کسب تجربه در زمینه تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی و ساختمانی، مأموریت خود را تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارگاه های صنعتی شمال غرب کشور تعریف کرده است..



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک