ابزارآلات دستی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

نام این ابزار از شکل دهانه آن که شبیه به منقار کلاغ است. گرفته شده است.. فک این ابزار طوری ساخته شده یکی از آنها به یک دسته وصل و ثابت بوده و دیگر در طول دسته حرکت می‌کند و در چند سایز و زاویه دلخواه کاربر قفل می‌شود. در نتیجه این دو فک در زاویه بین درجه و بالاتر ابعاد کارگیر مختلفی را با تکان دادن دسته‌ها به وجود می‌آورند و به دلیل امکان تغییر این زوایا، ظرفیت دهانه این انبر گستردگی متعددی پیدا می‌کند. حال بخاطر طرح خاص و کلاغی این فک‌ها، این انبر آماده گرفتن انواع سطوح، بخصوص قطعات بدون اشکال هندسی درست و فضاهای با دسترسی محدود و تنگ است..

یار سوم و انبر محبوب در کنار دم باریک و انبردست، سیم چین نام می‌گیرد. سیم چین همانطور که از نامش پیداست برای قطع سیم‌های مختلف مسی، مفتولی و... کاربرد دارد و حتی گاهی از آن برای قطع میخ و کارهای برشی نه چندان قوی هم است.فاده می‌شود. اما این انبر هم مثل دو ابزار قبلی، حالا بعد از این همه سال و در تولیدات جدید خود از اختراعات و شیوه‌های جدید ساخت بهره می‌برد. سیم چین‌های بازار امروز دیگر تنها بصورت مدل ساده و کلاسیک نیستند؛ هنگام خرید سیم چین به مواردی چون سیم چین کله گاوی، سیم چین کف چین، سیم چین الکترونیک، صنعتی و فشار قوی نیز بر می‌خورید. هر کدام از اینها کارایی خود را دارند. کله گاوی همان سیم چین معمولی اما با فک‌هایی قوی‌تر و بزرگتر و برای سیم‌های قطورتر است.؛ کف چین برای قطع سیم‌های چسبیده به سطح کار با دسترسی سخت، نوع الکترونیک مخصوص کارهای ظریف و کیت الکترونیکی و مدل صنعتی و فشار قوی نیز برای کار با برق فشار قوی طراحی شده است.. سیم‌چین‌ها نسبت به جثه خود فک قدرتمندی دارند اما به یاد داشته باشید که همه چیز را نمی‌توان با آنها برش داد و ممکن است. تیغه فک در است.فاده غیر اصولی آسیب ببیند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه