ابزارآلات دستی در قرچک ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


غیر از این عناوین برخی اسامی دیگر نیز هستند که کمی از حالت عمومی فاصله گرفته و بیشتر است.فاده تخصصی و مربوط به فیلد کاری خود را دارند. در واقع عموم مردم از آن است.فاده نمی‌کنند. ابزارهای دستی معماری مثل تراز دستی، قلم بنایی و ...؛ یا وسایل نجاری و نقاشی مثل گونیا، قلم مو، رنده، مارکر، منگنه کوب صنعتی؛ و یا نام‌های دیگر مثل الماس شیشه بری، خط کش صنعتی، چسب صنعتی، انواع بکس، سوهان چوب و فلز و غیره ... از جمله ابزارهای دستی است. که شاید مورد مصرف برای همگان نبوده و در تمام جعبه ابزارهای خانگی و عمومی پیدا نمی‌شوند.

این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

آلن‌ها نیز حالا در هر خانه‌ای جایگاه مخصوص خود را دارند. یک آچار اغلب به شکل حرف L انگلیسی شکل با دو سر ضلعی، گرد و یا ستاره ای که برای باز و بسته کردن پیچ‌های شش گوش و ستاره ای ساخته می‌شود. آچار آلن نیز در باز با سایزهای متنوع به صورت تک و ستی وجود دارد. نوع معمولی کلاسیک، نوع دسته دار تی (انگلیسی) و ست‌های چاقویی تاشو، ست کارتی، کیفی، جعبه‌ای از جمله آچار آلن‌هایی هستند که نیاز هر کاربری را برطرف خواهند کرد. ضمن اینکه طول آنها نیز از کوتاه به بلند و فوق بلند متغیر و قابل انتخاب است..



( فروش ) های دیگر در قرچک