ابزارآلات دستی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


قبل از اختراع اره‌ها، از تبرها برای قطع و برش درختان است.فاده می‌کردند. شرکت آروا دو تبر با ساختاری ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. این ابزار دارای دسته فایبر گلاس با روکش لاستیکی ضد لغزش و نرم است. که با Epoxyresin مخصوص به قسمت فلزی تبر چسبیده است..

فازمتر نیز ابزاری بسیار شبیه به پیچ گوشتی است. با این تفاوت که تست جریان برق را هم انجام می‌دهد و هنگام اتصال به رسانای برق کاربر را با یک چراغ از وصل بودن جریان الکتریکی مطلع می‌کند. نوک آن اغلب بصورت دوسو ساخته شده و مخصوص بستن پیچ‌های معمولی و نه چندان قوی مثل پیچ پریز و دوشاخه برق تکفاز است.. توصیه می‌شود از فازمتر برای بستن پیچ‌های قوی است.فاده نکنید.

این ابزار امروز در اصل یکی از محتویات جعبه بکس است.. آچار جغجغه‌ای یک وسیله فلزی نه چندان بلند با دسته آج دار و یا روکش دار لاستیکی است. که سر بکس به آن متصل شده و کار بستن و باز کردن مهره با آن انجام می‌شود. آچار جغجغه به دلیل عملکرد سریع و مکانیزم چرخان توسط جغجغه درونی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دستی امروزی است. که در اندازه‌ها و طول‌های مختلفی ساخته می‌شود. در خرید آچار جغجغه به طول و اندازه درایو (سر چهارضلعی نری مربعی) آن باید توجه کرد. این سرهای مربعی سایزهای است.اندارد اینچی دارند و برای درایوهای مختلف بکس متفاوت هستند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان