ابزارآلات دستی در ورامین ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


وسیله‌ای جهت کوبش که به احتمال زیاد قدیمی‌ترین ابزار ساخت دست بشر است. و ابتدا بصورت سنگی ساخته شد. چکش‌های بعدی تا مدت‌ها فلزی بودند اما به مرور و برای عملیات و فیلدهای مختلف کاری نوع مخصوص به خود آن کار ساخته شد. حالا شاید نزدیک به بیش از نوع چکش ساخته می‌شود و از چکش آهنگری معمولی گرفته تا میخ کش، چکش چوبی مخصوص نجاری، نوع لاستیکی پر است.فاده در موزاییک کاری و سطوحی که نباید آسیب ببینند، چکش فیبری که نوع دیگری برای آسیب ندیدن قطعه حین ضربه زدن است. تا مدل‌های بسیار خاص مثل چکش ضد جرقه مسی و برنجی، آج دار و... تمامی انواع متنوع این ابزار را نشان می‌دهند.

پیچ‌ گوشتی‌ها ابزاری هستند که برای باز و بسته کردن پیچ است.فاده می‌شوند. این ابزار به حدی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که تصور یک جعبه ابزار بدون آن‌ها، تا حد زیادی غیرممکن است.. فازمترها نیز ابزاری مشابه با پیچ‌ گوشتی هستند که برای تعیین جریان برق در یک دستگاه یا پریز برق از آن است.فاده می‌شود. شرکت آروا انواعی از فازمترها، پیچ‌گوشتی‌ها و ست‌های آنها، ارائه می‌دهد.

غیر از این عناوین برخی اسامی دیگر نیز هستند که کمی از حالت عمومی فاصله گرفته و بیشتر است.فاده تخصصی و مربوط به فیلد کاری خود را دارند. در واقع عموم مردم از آن است.فاده نمی‌کنند. ابزارهای دستی معماری مثل تراز دستی، قلم بنایی و ...؛ یا وسایل نجاری و نقاشی مثل گونیا، قلم مو، رنده، مارکر، منگنه کوب صنعتی؛ و یا نام‌های دیگر مثل الماس شیشه بری، خط کش صنعتی، چسب صنعتی، انواع بکس، سوهان چوب و فلز و غیره ... از جمله ابزارهای دستی است. که شاید مورد مصرف برای همگان نبوده و در تمام جعبه ابزارهای خانگی و عمومی پیدا نمی‌شوند.



( فروش ) های دیگر در ورامین