ابزارآلات دستی در چهاردانگه ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


یک ابزار و وسیله تا حدی مشابه انبردست که در خیلی از خانه‌ها و جعبه ابزارها وجود دارد. انبر دم باریک نیز از دو دسته اما فک بلندتر و نوک تیزی نسبت به یک انبردست تشکیل شده و این نوک برای گرفتن، پیچاندن و خم کردن قطعات خصوصا در سیم‌کشی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. فک دم باریک‌ها امروزه دیگر تنها به صورت یک میله بلند ساده ساخته نمی‌شوند؛ در کنار دم باریک معمولی، انبر دم پهن و انبر دم باریک سر کج هم دیده می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. از دم باریک‌ها برای دسترسی به فضاهای کوچک و تنگ و همینطور هنگامی که به دقت بیشتری روی سطح کار نیاز است. است.فاده می‌شود. سایزهای این انبر هم مثل انبردست بر حسب طول کلی محصول از هم جدا می‌شود.

چراغ‌ قوه و پروژکتور ابزاری کاربردی هستند که به هنگام عدم وجود منبع نور یا کم نور بودن به کار می‌آیند. برای همین است.فاده از این ابزارها در سفر، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری و دیگر کارهایی از این قبیل ضروری است.. آروا تمام انواع چراغ قوه و پروژکتورهایش را با بدنه‌ای سبک و نشکن ساخته است. تا طول عمر آن‌ها بالا رود.

حال برای جمع‌آوری این همه ابزار به چه چیزی نیاز است.؟ چطور می‌توان این این وسایل را در کنار یکدیگر نگهداری کرد؟ پاسخ یک جعبه خوش ساخت پلاستیکی یا فلزی درب دار به نام جعبه ابزار خواهد بود. جعبه ابزارها شبیه به یک قوطی بزرگ ساخته می‌شوند که گاهی ساده و گاهی چند طبقه و شکل دار هستند. برخی سازندگان این محصول در برخی مدل‌ها جایگاه مخصوص چند ابزار را هم طراحی کرده اند و بنابراین براحتی می‌توان آن ابزار مخصوص را در محفظه خود قرار داد. جعبه ابزارها تنوع، جنس و ابعاد بسیار زیادی در کشورمان دارند. تقریبا برای هر نوع سلیقه با هر نوع کاربری و تعداد ابزار، جعبه ابزار مخصوص به خود وجود دارد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه