اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در قرچک ( فروش )

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


همانطور که از نام این نوع از اتصال مشخص است. دارای یک زاویه درجه می‌باشند و برای مواردی که در نصب نیاز به زاویه داریم است.فاده می‌شوند. نوع طراحی این نوع از اتصالات پنوماتیک به صورتی است. که فضای کمی را اشغال می‌کنند و در فضاهای باریک به سادگی نصب می‌شوند.

سیستم‌های پنوماتیک  یکی از مهمترین بخش‌های فرآیندهای صنعتی به شمار می‌روند. عنصر اصلی مورد است.فاده در این سیستم‌ها گاز یا هوای تحت فشار است. که در اجزای سیستم به حرکت در می‌آید. این انتقال گاز به ابزارهایی نیاز دارد که قادر باشد در ایمنی کامل جریان گاز را با اصطحکاک و نیروی مقاوم کمتری جا به جا کند. یکی از بخش‌های مهم در این سیستم اتصلات پنوماتیک است. که وظیفه‌ی متصل کردن انواع تجهیزات، لوله و شیلنگ را  بر عهده دارند. این اتصالات از جنبه‌های مختلف دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی هستند و به طور کلی تنوع بسیار بالایی دارند. آگاهی از انواع این فیتینگ و اتصالات در به کارگیری درست و خرید  موثر است.. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به معرفی اتصالات پنوماتیک بپردازیم و در نهایت شما را برای خرید اتصالات پنوماتیک راهنمایی کنیم.

در این نوع اتصالات مستقیم که از پیچ و مهره است.فاده می شود یک جهت قطعه به لوله و جهت دیگر آن به قطعه دیگر سیستم متصل است.. در واقع مانند یک آداپتور کار می کند. اتصالات مستقیم یکی از پر کاربرد ترین نوع اتصالات هستند. عملکرد اتصالات مستقیم به این شکل است. که یک سمت قطعه مورد نظر به شلنگ یا لوله متصل می شود و جهت دیگر قطعه نیز به قطعات دیگر وصل می شود.



( فروش ) های دیگر در قرچک