اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در ورامین ( فروش )

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پس از چهار ساعت راه‌پیمایی و پایمال کردن محصول مزارع و شنیدن ناملایمات از زارعین، بام مخروطی شکل و گنبد مینائی مسجدی که در میان مزارع سر برآورده بود از دور پدیدار گردید، اینجا دهکده ورامین است. کمی بعد به آنجا رسیده و در میان باغ‌ها که دیوارهای گلی داشتند داخل شده در این باغ‌ها درختان میوه از قبیل گیلاس و زردآلو و گوجه و هلو، جنگل انبوهی تشکیل می‌دادند، پسران کوچکی بر بالای درختان توت کهنسال رفته و توت‌های سفید و سیاه را که به درشتی تخم کبوتر بود با دست چیده و می‌خوردند دهکده ورامین در دشت پر حاصلی واقع شده اما کاروانسرایی ندارد که بتوان در آن منزل کرد. خوشبختانه نظر به توصیه دکتر تولوزان توانستیم در خانه کدخدا فرود آییم…

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.


خطوط هیدرولیک و پنوماتیک در هر کارخانه از اجزاء بیشماری اتصالات و لوله تشکیل شده است. . اتصالات هیدرولیک با توجه به اینکه میبایست دستگاههای متفاوت را به یکدیگر متصل کنند دارای رنج وسیعی می باشند . در ادامه انواع این اتصالات را معرفی میکنیم همچنین می توانید از طریق لینک زیر کاتالوگ اتصالات هیدرولیک را دانلود و مشاهده نمایید.

در اتصالات مستقیم پنوماتیک، یک طرف قطعه به شیلنگ یا لوله و سمت دیگر به تجهیزات مربوطه در سیستم وصل می‌شود. این اتصال دارای رزوه‌ی نری و مادگی هستند تا بتوانند به درستی در تجهیزات در نصب و جدا شوند. این شکل از اتصال‌ می‌تواند نقش آداپتور را در سیستم ایفا کنند یا در صورتی که به عنوان رابط است.فاده می‌شوند، طول لوله را افزایش دهند. این فیتینگ‌ها امنیت بسیار بالایی در نصب و عملکرد دارد و در موارد که نیازی به زاویه در اتصال اجزا نیست، به کار می‌روند.

قیمت پایین، طول عمر بالا و سازگاری زیادی که با سایر مواد دارد منجر شده  تا  پلی پروپیلن از مرسوم‌ترین مواد اولیه در تولید اتصالات پنوماتیک به شمار ‌رود.  قطعات تولیدی با پروپلین برای کار در برابر گاز تحت فشار بسیار مناسب هستند چرا که تحت تاثیر شرایط محیطی و همچنین تابش‌های خورشید بسیار مقاوم می‌باشند.



( فروش ) های دیگر در ورامین