برقی ، بادی ، هیدرولیکی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


اکنون به بررسی مشخصات فنی پمپ می پردازیم. ظرفیت مخزن پمپ و همچنین ظرفیت روغن قابل است.فاده برابر لیتر است.. جریان خروجی پمپ . لیتر بر دقیقه است.. ولتاژ مورد است.فاده برای پمپ ولت است. و به صورت تک فاز می باشد. پمپ هیدرولیک برقی

پمپ برقی TQE یک داری یک حفاظ مستحکم و با دوام است. که از پمپ و گیج در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این حفاظ دارای یک دسته جهت انجام جابه جایی می باشد. موتو این پمپ برقی به گونه ای طراحی شده که امکان کار مداوم و طولانی مدت را دارا می باشد. پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی و نمی بیند. این پمپ به آچار هیدرولیک وصل می شوند و عملیات باز و بسته کردن را به راحتی می توانید انجام دهید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه