بلبرینگ در رودهن ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.


شیار این نوع همانند بلبرینگ یک ردیفه تماس زاویه ای می باشد و فضای محوری کمتری برای نصب را نیاز دارند و حلقه داخلی آن دو تیکه می باشد که امکان است.فاده بیشتر را به وجود می آورد که می تواند بار بیشتری را تحمل کند این نوع بلبرینگ ها برای تحمل بار های خالص محوری یا بار های محوری غالب بر بار های شعاعی در هر دو جهت مناسب می باشند.

این نوع دارای یک محفظه (Housing) بوده، دارای ظاهر بیرونی قوسی شکل، دارای کاسه نمد در دو طرف و از نظر اقتصادی به صرفه و ساده می باشند و کاربرد آن در صنعت، تسمه نقاله، صنایع غذایی، ماشین آلات کشاورزی، راه سازی، نساجی، کارتون سازی و غیره می باشد. این یاتاقان ها توانایی جبران ناهمراستایی اولیه شافت را داشته ولی توان حرکت محوری نداشته فلذا طول شافت می بایست کوتاه باشد.

در این نوع از محصولات که با نام بلبرینگ هفت هزاری (بلبرینگ ) نیز در بازار شناخته می شود، حلقه داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر زاویه دارند و در نتیجه بار شعاعی و محور را می تواند تحمل نماید و همچنین هر چه میزان زاویه تماس بیشتر باشد در نتیجه میزان بار محوری قابل تحمل نیز بیشتر می شود. از جمله کاربری های این محصول می توان به است.فاده در دستگاه تراش، CNC، فرز دور بالا و دیگر ماشین آلات صنعتی که نیاز به دور و قدرت بالا به صورت همزمان دارند، اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در رودهن