بلبرینگ در شهر جدید اندیشه ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


در گذر زمان همانطور که وجود اصطکاک در برخی موارد فوایدی را دارد ولی در اکثر موارد منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله خوردگی، ساییدگی، خراشیدگی و غیره می شود، لذا نیاز است. برای رفع این مشکلات قطعه ای ساخته شود که از به وجود آمدن این معایب جلوگیری کند. از جمله این قطعات می توان به بلبیرینگ اشاره کرد.

تنسایل یک مفهوم فیزیکی با دیمانسیون نیوتن بر متر مربع یا در ابعاد بزرگتر کیلو نیوتن بر متر مربع یا مگاپاسکال است.. تنسایل بلبرینگ ها بسته به متریالی که دارند و نوع عملیات حرارتی که در مرحله آخر تولید پشت سر گذاشته است. تفاوت دارد. تنسایل یک کمیت فیزیکی که نشانگر حداکثر تنش وارد بر اجسام است. تعریف میشود. تنسایل بلبرینگ های است.نلس است.یل پایینتر از تنسایل بلبرینگ های فولادی است. و این به سبب وجود درصدی کربن در ساختار فولاد است. که میزان سختی آن را به شدت بالا برده است.. تنسایل بالای بلبریتنگ ها نه تنها از شکست آنها جلوگیری می کند بلکه تغییر فرم آنها را نیز تحت تاثیر نیرو های فشاری و تنش های برشی افزایش می دهد.

ابتکار صنعت با هدف رضایتمندی شما عزیزان اقدام به واردات محصولات با کیفیت از معتبرترین تولیدکنندکان دنیا نموده است. و تلاش دارد با قیمت و بسته بندی مناسب وارسال سریع و دقیق کالا به تمام نقاط کشور , آرامش خاطر را برای شما مصرف کنندگان گرامی فراهم اورد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه