بلبرینگ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کاربرد اصلی بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه در زمینه تجهیزات انتقال قدرت می باشد، جایی که بار محوری در دو جهت اعمال می شود و باید حرکت محوری کاملا مهار شود و همچنین باید از بیرینگ با پهنای کم است.فاده کرد. بیرینگهای با تماس چهار نقطه ای به هیچ وجه برای تحمل بار های شعاعی غالب بر بار های محوری مناسب نیستند زیرا تحت بار شعاعی نقاط تماس به چهار نقطه افزایش و در نتیجه میزان اصطکاک افزایش می یابد.

بلبرینگ و‌ عملکرد بلبرینگ در صنعت امری بسیار مهم است.. در امور صنعتی است.فاده از بلبرینگ ها عملی ضروری محسوب می شود زیرا که قطعاتی بسیار پرکاربرد می باشند. این قطعات موجب سهولت حرکت دیگر قطعات می شود که با جنس مقاومشان در برابر هر گونه ضربه و تغییرات دما دچار تخریب نمی گردند.

طراحی شیار عمیق دو ردیفه مشابه طراحی شیار عمیق تک ردیفه می باشد و دارای شیار عمیق بدون وقفه ای هستند. در این نوع انطباق بین ساچمه و شیار عمیق بالا می باشد. تحمل بار در این بلبرینگ ها محوری و در دو جهت و نیز بار شعاعی می باشد. کاربرد این محصولات زمانی است.فاده است. که تک ردیفه شیار عمیق توانایی تحمل بار را ندارد. این محصولات نسبت به شیار عمیق تک ردیفه دارای قطر داخلی و خارجی کمی عریض تر هستند اما به طور قابل توجهی دارای ظرفیت بالاتری نسبت به بلبرینگ های تک ردیفه شیار عمیق هستند. کاربرد این بلبرینگ ها زمانی است. که یک بلبرینگ قدرت تحمل بار کافی را ندارد. اصطلاحا با نام ساچمه گرد نیز معروف هستند. بسته به نوع قرار گیری توانایی تحمل بار محوری در یک طرف و دو طرف را دارند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان