بلبرینگ در ورامین ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از این رو هر یک از این بلبرینگ ها بنا به ویژگی های منحصر به فرد در امور خاصی از صنعت کاربرد دارند. با مراجعه به شرکت ما از خرید تمامی اجزا و قطعات صنعتی و تهیه آنها را با قیمتی مناسب و اصالت کالا بهره مند شوید.

در گذر زمان همانطور که وجود اصطکاک در برخی موارد فوایدی را دارد ولی در اکثر موارد منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله خوردگی، ساییدگی، خراشیدگی و غیره می شود، لذا نیاز است. برای رفع این مشکلات قطعه ای ساخته شود که از به وجود آمدن این معایب جلوگیری کند. از جمله این قطعات می توان به بلبیرینگ اشاره کرد.

بلبرینگ ها قطعات صنعتی بسیار پرکاربردی هستند که با ساختاری فولادی تولید میشوند و برای کاهش اصطکاک گردشی مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ جزو پرکاربردترین قطعات صنعتی می باشد که تقریبا در تمام ماشین آلات صنعتی به منظور کنترل و ساپورت بارهای محوری مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ صنعتی دارای سه بخش اصلی هستند و در واقع از ساچمه به منظور انتقال بار بین دو برینگ یا یاتاقان است.فاده میکنند. با گردش محور متصل به برینگ داخلی در هر جهت ساچمه های داخلی بلبرینگ در جهت مخالف به گردش در می آیند. از آنجا که ساچمه های بلبرینگ صنعتی حرکت گردشی دارند میزان اصطکاک تولید شده بسیار پایین تر از حالتی است. که دو سطح بر روی یکدیگر سایش پیدا می کنند. بسته به جهت گردش و نوع بار شکل های مختلفی از بلبرینگ تولید میشوند که هر یک کاربری ویژه ای دارند. انتخاب بلبرینگ صنعتی مناسب با دستگاه ها معمولا طبق بروشور و کاتالوگ تولید کننده دستگاه ها صورت می پذیرد و امری کاملا مهندسی می باشد. بلبرینگ ها از آنجا که سطح تماس مقطع ساچمه ها با سطوح برینگ بسیار کم و بصورت نقطه ای است. دارای مقاومت باری بسیار کمتری نسبت به دیگر برینگ ها من جمله رولبرینگ هستند.



( فروش ) های دیگر در ورامین