بلبرینگ در چهاردانگه ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


ابتکار صنعت با هدف رضایتمندی شما عزیزان اقدام به واردات محصولات با کیفیت از معتبرترین تولیدکنندکان دنیا نموده است. و تلاش دارد با قیمت و بسته بندی مناسب وارسال سریع و دقیق کالا به تمام نقاط کشور , آرامش خاطر را برای شما مصرف کنندگان گرامی فراهم اورد

بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از این رو هر یک از این بلبرینگ ها بنا به ویژگی های منحصر به فرد در امور خاصی از صنعت کاربرد دارند. با مراجعه به شرکت ما از خرید تمامی اجزا و قطعات صنعتی و تهیه آنها را با قیمتی مناسب و اصالت کالا بهره مند شوید.

تنسایل یک مفهوم فیزیکی با دیمانسیون نیوتن بر متر مربع یا در ابعاد بزرگتر کیلو نیوتن بر متر مربع یا مگاپاسکال است.. تنسایل بلبرینگ ها بسته به متریالی که دارند و نوع عملیات حرارتی که در مرحله آخر تولید پشت سر گذاشته است. تفاوت دارد. تنسایل یک کمیت فیزیکی که نشانگر حداکثر تنش وارد بر اجسام است. تعریف میشود. تنسایل بلبرینگ های است.نلس است.یل پایینتر از تنسایل بلبرینگ های فولادی است. و این به سبب وجود درصدی کربن در ساختار فولاد است. که میزان سختی آن را به شدت بالا برده است.. تنسایل بالای بلبریتنگ ها نه تنها از شکست آنها جلوگیری می کند بلکه تغییر فرم آنها را نیز تحت تاثیر نیرو های فشاری و تنش های برشی افزایش می دهد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه