زغال و گرافیت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کربن یک فلز نرم است. و گرافیت صنعتی به گونه ای طراحی شده است. که در طول زمان فرسوده می شوند. دلیل این هم که از یک فلز نرم مثل کربن است.فاده می شود برای کاهش آسیب وارده به کموتاتور از طریق اصطکاک می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است. که قبل از اینکه ذغال شروع به سایش کند، روی کموتاتور جرقه ایجاد می کند. زمانی که این ذغال ها به طور کامل فرسوده شوند، موتور مورد نظر قبل از اینکه به طور کامل از کار بیافتد، ضعیف کار میکند. این شرایط آسیب ها زیادی به موتور وارد می کند و باید از آن جلوگیری کرد.

زغال صنعتی به طور کلی برای عبور جریان الکتریکی از بین قسمت های ثابت و درحال چرخش موتورها است.فاده می شود. به طور دقیق تر بخواهیم بگوییم، در یک موتور است.اندارد، کموتاتور روی یک شفت می چرخد و گرافیت صنعتی ثابت روی آن می چرخد تا به اینصورت جریان الکتریکی و مدار کامل شود. فروشگاه شینال به طور تخصصی انواع مختلف این محصول را به شما ارائه می دهد. در هر یک از بخش های زیر میتوانید به بررسی ذغال مورد نظر خود بپردازید.

با توجه به این که کاربرد اصلی زغال صنعتی هدایت جریان به کموتاتور موتور گردان است. برای این که این قطعه بتواند عملکرد درست داشته باشد باید سایز اجزا متصل به آن نیز به خوبی وظیفه خود را انجام دهند. ذغال ها باید تماس خوبی با قسمت های متحرک داشته باشد تا هم عمر کافی داشته باشد و هم در هنگام کار جرقه نزند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان