زغال و گرافیت صنعتی در چهاردانگه ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


زغال صنعتی یا گرافیت یا برس کربن قطعه ای است. که برای هدایت جریان الکتریکی بین قسمت های ثابت و دوار موتور است.فاده می شود. در یک ژنراتور یا موتور، کموتاتور روی یک شفت می چرخد ​​و برس کربن ثابت روی آن می چرخد ​​تا جریان الکتریسیته و مدار کامل شود.

&#x;&#x;&#x;&#x; &#x; &#x; &#x;&#x;&#x; - &#x;&#x; &#x; &#x;&#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x; Ì ¯&#x;&#x;&#x;Ì Ì- &#x; &#x;&#x;-&#x;&#x;&#x; &#x; &#x;Ì&#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x; &#x;- &#x;&#x;Ì&#x; &#x;&#x;&#x;&#x;&#x;Ì &#x; &#x;&#x;&#x; Ì &#x; &#x;&#x;&#x; &#x;&#x;Ì &#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;Ì&#x;¯&#x; &#x;&#x;Ì&#x;.&#x;Ì&#x;Ì&#x; &#x; &#x;&#x; Ì&#x;Ì &#x;&#x;&#x;&#x;&#x;ÌÌ &#x;&#x;&#x;Ì &#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x; &#x;&#x;&#x;&#x;&#x; &#x;

فروش و پخش عمده - خرده ذغالهای صنعتی گرافیتی-کم مس-پرمس و سیمهای مسی بافته-تابیده ابزاری و صنعتی در قطر های مختلف با سینگل وایر.میلیمتر با کیفیت رسانایی عالی و عدم افت ولتاژ و مقاومت کم.مورد است.فاده مختلف تولید صنعتی در کربن براش-وایر ارتینگ-ترانس فورماتور و دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ وتابلوهای الکتریکی و محصولات گرافیتی مورد است.فاده درمکانیکال سیل – سیل و فیس مکانیکی- کربن براش و قالب سازی , ذغال های صنعتی جهت تولید انواع موتورهای الکتریکی AC و DC مورد نیاز در صنایع خودروسازی .لوازم خانگی.ابزار آلات برقی.الکترو موتورهای صنعتی و دیگر مصارف صنعتی میباشد. گروه بازرگانی توانگران با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت همواره یار و یاور صنعت و صنعتگران ایران بوده و خواهد بود که به لطف ایزد منان کیفیت محصولات و خدمات بازرگانی توانگران مورد تایید اهالی فن فعال این رشته صنعتی در ایران عزیزمان قرار گرفته و امید هست همچنان است.مرار یابد..



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه