زنجیر و قلاب در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


یکی از ابزار بسیار مهم مورد است.فاده در صنعت باربری، زنجیر قلاب کج می باشد. یکی از بهترین انواع این ابزار، نوع تولید شده توسط شرکت های آمریکا است.. زنجیر این وسیله از جنس فولاد است.. فولاد سازنده این زنجیر گرید G دارد. طول این زنجیر متر  است.. سایز زنجیر مورد است.فاده در این وسیله معمولا از تا میلی متر است..

زنجیرهای صنعتی، زیرمجموعه آن دسته از ابزار صنعتی قرار می‌گیرند که وظیفه آنها انتقال نیرو است.. این زنجیرها از اتصال قطعات ریز زنجیر که توسط پیم‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند ساخته می‌شوند. زنجیرهای صنعتی هم می‌توانند خودشان عامل انتقال نیرو باشند و و یا عامل به حرکت درآوردن ابزاری دیگر باشند. آنها وقتی با چرخ همگام خودشان درگیر می‌شوند، نیرو را به چرخ‌دنده بعدی منتقل می‌کنند.

انواع زنجیر فولادی گرید   و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد. از زنجیرهای خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری است.فاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه است.فاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه