زنجیر و قلاب در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


به جرات می‌توان گفت که اساسی‌ترین وسیله برای لیفت کردن و بلند کردن اجسام در حوزه باربری و باربرداری، زنجیر قلاب کج است.. علاوه بر این‌ها ایمن‌ترین و بهترین وسیله همین زنجیر قلاب کج است. که در انواع و متراژهای مختلف وجود دارد.

یکی از ابزار بسیار مهم مورد است.فاده در صنعت باربری، زنجیر قلاب کج می باشد. از بهترین انواع این ابزار، نوع تولید شده توسط شرکت های آمریکا است.. زنجیر این وسیله از جنس فولاد است.. فولاد سازنده این زنجیر گرید G دارد. طول این زنجیر متر است.. سایز زنجیر مورد است.فاده در این وسیله معمولا از تا میلی متر است.. این زنجیر فولادی مقاومت نسبی در برابر رطوبت دارد. این نوع زنجیر برای پیچیدن به دور بار است.فاده می شود. این زنجیر تک رشته و اسلینگ می باشد. قلاب متصل به انتهای زنجیر در این وسیله باید است.اندارد باشد.

از اواسط دهه میلادی، صنعت خودروسازی تسمه‌تایم را جایگزین زنجیرتایم کرد. چرا که زنجیرتایم‌ها سروصدای زیادی ایجاد می‌کردند و باعث لرزش چشمگیر موتور نیز می‌شدند. موتور سنگین کار می‌کرد و تعمیرات پیچیده شده بود و نیاز زنجیرتایم‌ها به روغن‌کاری برای عملکرد بهتر برای راننده‌ها دردسرساز شده‌بود. تسمه‌تایم‌های پلاستیکی که این معایب را نداشتند جای زنجیرتایم‌ها را گرفتند. و اما این روزها به کمک فناوری‌های جدید ایرادات زنجیرتایم برطرف شده و عملکردش بهینه‌سازی شده است. و خودروسازان بیشتری به است.فاده مجدد از زنجیرتایم‌های جدید پرداخته‌اند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه