زنجیر و قلاب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


میل‌لنگ و میل‌سوپاپ از اجزای مهم پیشرانه هستند که وظیفه چرخاندن و ایجاد اتصال بین آنها با زنجیرتایم است.، پس نگهداری و سرویس زنجیرها بسیار اهمیت دارد. زنجیرتایم پس از پیمودن مسافت مشخصی در بازه‌های زمانی مشخص باید تعویض شود. البته گاهی ممکن است. مواردی پیش بیاید که زودتر از موعد مقرر باعت پاره‌شدن زنجیرتایم شود که بعضی از آنها را مرور می‌کنیم.

زنجیرتایم به هر صورت عمر مفیدی دارد و بعد از آن عملکردش با اختلال مواجه می‌شود اما تعویض به‌هنگام زنجیرتایم کجا و نیاز به تعویض ان بعد خراب شدن و به بارآوردن خرابی‌ها و هزینه‌های بیشتر کجا؟ چه باید کرد؟ راه‌حل ساده است.. دفترجه خودرو را مطالعه کنید، حتما بهترین زمان تعویض زنجیرتایم آنجا قید شده است.. معمولا پیشنهاد می‌شود بعد از پیمایش تا هزار کیلومتر (بر اساس انواع خودرو) تعویض زنجیرتایم صورت پذیرد. اما چه کاری بهتر از پیشگیری؟ با هر بار مراجعه به تعمیرگاه، بررسی سلامت زنجیرتایم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

زنجیرتایم، زمان‌بندی مناسب برای باز شدن سوپاپ‌های یک پیشرانه احتراق داخلی و اجرای درست، هماهنگ و دقیق فرآیندهای مکش، تراکم، احتراق و تخلیه را تضمین می‌کند. هماهنگی حرکت پیستون‌ها و باز شدن سوپاپ‌ها برای ورود هوا و سوخت بسیار اهمیت دارد، زنجیر تایم میل سوپاپ و میل‌لنگ را به یکدیگر متصل کرده و چرخش بین آنها را کنترل و متوازن می‌کند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان