زنجیر و قلاب در ورامین ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

در طول زمان مهاجران زیادی به منطقه ورامین جذب شده‌اند که برخی از این مهاجران به دلیل‌های سیاسی کوچانده شده و برخی خود به این منطقه کوچیده‌اند. این مردمان با قومیت‌های مختلف همگی مردمان بومی منطقه محسوب می‌شوند که قبل از دوران معاصر به ورامین آمده‌اند.


تقریبا همه ما با زنجیر آشنا هستیم و در وسایل و ماشین‌آلات اطرافمان آنها را دیده‌ایم. اما اولین بار چه زمانی زنجیرها ساخته شده‌اند؟ بر اساس شواهدی که وجود دارد، می‌توانیم بگوییم زنجیرهای فلزی حداقل سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند. اما ثبت رسمی اختراع آنها به سال و به نام هانس رینولد (Hans Renold) گره خورده است.. جدای از اینها، در نقاشی‌های لئوناردو داووینچی در قرن میلادی نیز زنجیرهای فلزی به چشم می‌خورند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.

زنجیره کلاس دارای حداکثر محدوده بار کاری تا پوند است.. همچنین است.انداردهای ASTM (انجمن آزمایش و مواد آمریکا) برای بلند کردن سربار را برآورده می کند زیرا قبل از شکستن می تواند حداقل درصد افزایش یابد.کلاس علاوه بر است.فاده در برنامه های بالابر سربار به عنوان یک جزء زنجیر ، می تواند برای موارد زیر است.فاده شود:



( فروش ) های دیگر در ورامین