سنسورهای صنعتی در تهران ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


حسگرهای MEMS به عنوان المانی کلیدی در بدست آوردن اطلاعات، نقش پررنگی در کوچک‌سازی قطعات حسگر ایفا کرده‌اند. این سنسورها از یک سو در ماهواره‌های فضایی، پرتابگرها، تجهیزات هوافضا، هواپیماها، وسایل نقلیه مختلف و از سوی دیگر و به طور گسترده در زمینه‌های پزشکی و لوازم الکترونیکی مصرفی است.فاده می‌شوند.

سنسورهای اولتراسونیک در درجه اول به عنوان حسگرهای مجاورتی است.فاده می شوند. آنها را می توان در فناوری پارکینگ خودکار اتومبیل، سیستم های ایمنی ضد برخورد، سیستم های تشخیص مانع رباتیک و همچنین فن آوری تولید یافت. در مقایسه با سنسورهای مادون قرمز (IR) در کاربردهای سنجش مجاورت، حسگرهای اولتراسونیک در برابر تداخل دود، گاز و سایر ذرات معلق در هوا حساس نیستند (اگر چه اجزای فیزیکی هنوز تحت تأثیر متغیرهایی مانند گرما هستند).

سنسورهای SensoPart چه در جابجایی مایعات از هر نوع و چه در تهیه و آنالیز لوله‌های آزمایش، به آزمایشگاه‌ها کمک می‌کنند تا از خطا جلوگیری نمایند و به فرآیندهای کارآمد کمک کنند. اندازه‌گیری دقیق سطوح پر شده در صفحات میکروتیتر در بسیاری از کاربردها ضروری است.؛ به عنوان مثال هنگام آنالیز نمونه‌های خون یا توزیع مواد شیمیایی.



( فروش ) های دیگر در تهران