سنسورهای صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سنسور دود می‌تواند دود تولید شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و به موقع سیگنال هشدار ارسال کند. آشکارساز از کنترل MCU است.فاده کرده که این قابلیت را دارد تا به طور هوشمند دود ایجاد شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و سیگنال هشدار صادر کند.

در صنایع غذایی نیز است.فاده از انواع این سنسورها بسیار رایج است. به طور مثال در تصویر زیر ترکیب یک سنسور خازنی با یک عملگر(pusher) را مشاهده می‌کنید.  عملکرد این قسمت از دستگاه به این صورت است. که اگر سنسور پاکتی را خالی تشخیص دهد، به وسیله قسمت متحرک آن پاکت از خط خارج می‌شود.

سنسورهای خازنی سنسوپارت (VISOR از SensoPart) همه در یک محفظه است.وانه‌ای مستحکم نصب می‌شوند. نسخه‌های فلاش و غیر هم‌سطح به این معنی است. که سر سنسور بدون فلاش یک میدان الکتریکی کروی را مستقیماً از طرفین ساطع می‌کند که امکان اندازه گیری فواصل بسیار بیشتر را در بسته‌بندی‌های مقاوم کوچک فراهم می‌سازد. این سنسورها در مدل‌های مختلف KD/KL ، KD/KL ، KD/KL ، KD/KL و KD/KL ارائه شده‌اند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک