سیم بکسل در رودهن ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.


مرکز واردات و پخش ابزارآلات صنعتی و الکترود.انواع جرثقیل های برقی .اتصالات زنجیر.سیم بکسل و جک. تسمه حمل بار مگنت . جک دنده ای . تیفور . قلاب . الکترود . نماینده فروش محصولات VITAL-ESAB-ABLE-TXK-KITO-TOSAN هدف ما ارائه پیشنهاد برای کالای صنعتی مطابق با فعالیت و تاکید روی برآورده کردن نیاز های مشتریان است.. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

سیمها می توانند از سیم هایی باشند که قطر کمی دارند. و در مقابل فرسودگی از مقاومت زیادی برخوردارند. همچنین سیم هایی که قطر بیشتری دارند در برابر ساییدگی و خرد شدن است.حکام خوبی دارند. و طول آنها به وزن و طول بار بستگی دارد. همچنین دارای بافت هایی است. که عبارتند از: بافت سیل، بافت فیلر، وارینگتون، بافت است.اندارد می باشند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

تکین بکسل وارد کننده و پخش کننده انواع سیم بکسل -انواع زنجیر-استرند بتن - طناب فولادی- تسمه برزنتی زنجیر و زنجیر لنگر اتصالات و متعلقات زنجیر- شگل - قلاب - جرثقیلهای سقفی- جرثقیل دستی - و.. طنابهای پلاستیکی و کنفی ابزار آلات - ابزار آلات دستی سیم بکسل ، زنجیر و متعلقات



( فروش ) های دیگر در رودهن