سیم بکسل در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


بازرگانی پایتخت ارایه دهنده ی خدمات در زمینه انواع سیم بکسل کنفی - سیم بکسل فولادی -سیم بکسل آسانسوری - سیم بکسل حفاری - زنجیر - زنجیر لنگر - اسلینگ زنجیر - تیفور - پولیفت -مهارکش -قلاب کارابین -قلاب دانه گیر - قلاب - جکلوی دنده ای - جکلوی اهرمی - قلاب دینام نری - قلاب دانه گیر - بشکه گیر ساده - حلقه اسلینگ سه تایی - حلقه اسلینگ - قلاب دینام مادگی - شگل تناژدار - شگل ساده پین خور - شگل تناژدار پین خور - بست بکسل چدنی - جرثقیل برقی و دستی می باشد.

سیمها می توانند از سیم هایی باشند که قطر کمی دارند. و در مقابل فرسودگی از مقاومت زیادی برخوردارند. همچنین سیم هایی که قطر بیشتری دارند در برابر ساییدگی و خرد شدن است.حکام خوبی دارند. و طول آنها به وزن و طول بار بستگی دارد. همچنین دارای بافت هایی است. که عبارتند از: بافت سیل، بافت فیلر، وارینگتون، بافت است.اندارد می باشند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

پس از علامت های حرفی اغلب می بایست نوع مغزی بکار رفته در سیم بکسل مشخص گردد که با یک علاومت بعلاوه + و سپس علائم حرفی مشخص می شود. از کاربردی ترین علائم در مشخص کردن نوع مغزی FC که بیانکر مغزی الیافی کنف هستند و IWRC که معرف مغزی فولادی برای سیم بکسل هستند می باشد. البته به جز این دو مغزی از الیاف دیگری مانند الیاف مصنوعی و طناب پلی پروپیلن با پسوند PP و حتی از طناب های دریایی سیزال نیز بعنوان مغزی سیم بکسل است.فاده می شود. در زیر به معرفی کاربردی ترین ساختار های سیم بکسل بر حسب صنایع مصرفی می پردازیم.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد