سیم بکسل در ورامین ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.


طول گام یک سیم بکسل یا است.رند عبارت است. از فاصله ( موازی یا محور طولی) بین شروع و پایان یک دوره کامل پیچش است.رند یا مفتول بدور آنها . بطور کلی طول گام بیشتر در یک سیم بکسل یا است.رند به معنی قابلیت انعطاف بیشتر و در عین حال تمایل بیشتر به جدا شدن لایه های آن از یکدیگر می باشد هر چند که سیم بکسل یا است.رند مذکور بخوبی پریفرم شده باشد.

ویکی لیفت تامین کننده سیم بکسل های فولادی و است.یل و پخش کننده انواع زنجیر ، اسلینگ زنجیر ، زنجیر لنگر و زنجیر با گرید های مختلف ، و انواع زنجیر است.یل می باشد. واردات و عرضه اسلینگ سیم بکسل، زنجیر های آهنی گرید G گالوانیزه سرد، زنجیر های فولادی گرید G خشکه بصورت گالوانیزه و سیاه فسفاته زنجیر کروزبی گرید های و در سایز های مختلف اینچی و میلیمتری برای انواع کاربری های صنعتی. گروه صنعتی ویکی لیفت وارد کننده انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر های جرثقیل برای جرثقیل های دستی و برقی سقفی در طول های مختلف، زنجیر با قلاب کج و کلسه اتصالات زنجیر های صنعتی

بازرگانی سیم بکسل هدایت بورس انواع سیم بکسل و انواع جرثقیل برقی و ادوات سیم بکسل به شرح ذیل : ـ سیم بکسل های فولادی ـ کنفی ـ نتاب جهت است.فاده در دستگاه های آسانسور، بالابر ساختمانی، سیم بکسل جرثقیل، تاور کرین، حفاری و ... ـ سیم بکسل های روکش دار جهت است.فاده در باشگاه های ورزشی ـ سیم بکسل های Steel Stainless فولاد ضد زنگ در سایزهای متنوع جهت است.فاده در صنایع مختلف. ـ سیم بکسل جهت است.فاده برای گاورنر آسانسور ـ سیم های مهاری فولادی جهت است.حکام تجهیزات ـ زنجیرهای آهنی و فولادی خشکه جهت حمل بار ـ زنجیر جبران جهت است.فاده در دستگاه آسانسور ـ بست سیم بکسل، شگل، قلاب S، قلاب دینام، پیچ و مهره، قلاب دانه گیر، کارابین و ... ـ جرثقیل و پولیف های دستی زنجیری در تناژهای مختلف ـ تسمه های حمل بار در تناژهای مختلف واردات سیم بکسل های X ریز بار روکش دار و بدون روکش



( فروش ) های دیگر در ورامین