سیم خاردار در بومهن ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است. که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است.. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است..

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان، حصار و فنس مورد است.فاده قرار می‌گیرد، فنس حصاری می‌باشد که از این محصول هم برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از ورود افراد و حیوانات است.فاده می‌شود. قیمت توری فنس وابسته به قیمت روز آهن و کلاف است. و بهتر است. به صورت روزانه و لحظه‌ای بررسی شود، اما صفحه

سیم خاردار یکی از محصولات مفتولی تولید شده از فولاد نرم است.. برای تولید سیم خاردار از سیم مفتول است.فاده می کنند. این محصول در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند. از این رو انتخاب نوع سیم خاردار، سیم خاردار با قیمت مناسب وسیم خاردار متناسب با حصار می تواند در روند پروژه، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت، تاثیر دو چندانی ایجاد نماید.



( فروش ) های دیگر در بومهن