چسب در بومهن ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


الاستومرها : که شامل چسب‌های کائوچویی مصنوعی است. و در صنعت کشتی سازی و صنایع هواپیما سازی کاربرد دارند. مانند چسب لاستیک که محلول کائوچو در بنزین است. و یا چسب مشابه آن که از مشتقات وینیلی در حلال‌هایی نظیر است.ون و اسید است.واستیک حاصل می شود، این نوع چسب‌ها قدرت چسبندگی همه چیز را (غیر از لاستیک) دارند. از این رو ، کاربردهای گوناگون و مهمی در صنعت ، تجارت و منازل پیدا کرده اند.

در حالی که پیچ و مهره اکثرا در صنایع، وسیله ای برای نگهداری قطعات در کنار هم هستند، چسب های صنعتی نیز نقش مهمی در صنعت خودروسازی ایفا می کنند. چسب ها را می توان در فوم خودرو یافت. ضمیمه پارچه به صندلی ها، و حتی حفاظت اکریلیک در خودرو، یک نوع چسب صنعتی است.. است.فاده از چسب های صنعتی در بخش های خاصی از یک وسیله نقلیه، امکان طراحی بی نظیر در خارج را بدون سخت افزار غیرقابل مشاهده فراهم می کند.

چسب های واکنشی برای اتصال دو سطح نیاز به واکنش شیمیایی دارند و به دو گروه چسب های یک جزئی و دو جزئی تقسیم می شوند. در مواردی که به پیوند و اتصال دائمی، با مقاومت بسیار بالا نیاز باشد (مانند دستگاه های با فناوری پیشرفته،high-tech devices) از چسب های واکنشی است.فاده می شود. در فرآیند تولید این چسب ها از شتاب دهنده ها و سخت کننده ها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن