کیف و جعبه ابزار در بومهن ( فروش )

Bag and tool box-1
Bag and tool box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


·        به جنس بدنه کیف توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در اغلب مواقع این کیف ها بر روی زمین و سطوح مختلف که گاها ممکن است. مرطوب و نمناک باشند قرار داده میشوند، لذا باید جنس هایی را برای آنها انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاوم باشند. به عبارت دیگر، جنس پارچه به کار رفته برای بدنه کیف بهتر است. ضد آب باشد تا نم و رطوبت به آسانی به داخل آنها نفوذ نکند و موجب زنگ زدن ابزارهای موجود در کیف نشود.

علاوه براین، اشاره به این نکته نیز ضروری است. که نگهداری ابزارآلات در جعبه های فلزی باعث میشود تا در زمان حرکت و جا به جایی به دلیل برخورد ابزار با بدنه جعبه سر و صدای زیادی داشته باشند. از دیگر نقاط منفی این جعبه ها می توان به عدم اختصاص دادن مکان مناسب برای نگهداری پیچ و مهره ها در جعبه های فلزی اشاره نمود که البته به نوع و مدل آنها بستگی دارد.

دلایل زیادی برای است.فاده از جعبه ابزار وجود دارد که مهم ترین آنها نظم بخشیدن به ابزارها می باشد. قرار گرفتن هر یک از ابزارها در محل مشخص و مناسب باعث میشود تا در کمترین زمان به آنها دسترسی داشت و از گم شده آنها نیز جلوگیری نمود. کاربرد بسیار گسترده آنها در محیط های صنعتی و حتی نیمه صنعتی و خانگی باعث شده است. تا تنوع زیادی در آنها وجود داشته باشد. به طوریکه بر اساس ویژگی های مختلف می توان این گروه از وسایل را در دسته بندی های گوناگون تقسیم بندی نمود. بر اساس جنس و متریال به کار رفته در ساخت جعبه ابزار، رایج ترین انواع جعبه آنها عبارتند از



( فروش ) های دیگر در بومهن