شیلنگ ، بست و اتصالات در ورامین ( فروش )

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

فرش ورامین طرح‌ها و نقش‌های مختلفی نظیر میناخانی، شاه‌عباسی، پاشتری، طرح حوضی، طرح ظل‌السلطان جدید و قدیم، طرح لچک ترنج و طرح قلم مشکی دارد که از این میان، طرح میناخانی به علّت قدمت، منحصربه‌فردی و آمیختگی با فرهنگ منطقه شناخته‌تر شده‌است و در ایران به ثبت ملّی رسیده‌است. عموم قالیبافان ورامین در طرح قالی و فرش خود، از طرح میناخانی است.فاده می‌کنند و همین مسئله سبب شده که فرش ورامین با طرح میناخانی شناخته و در ایران معرفی شود.

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب روی بسیاری از شیلنگها نظیر شیلنگهای پنوماتیک و اگزوز مناسب است.. این بست به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند. به همین دلیل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب است.. لبه های این بست حالت گرد شده دارد تا از بریدگی شیلنگ جلوگیری گردد. طراحی این بست به گونه ای است. که به راحتی در فضاهای تنگ نیز قابل نصب است.. نصب آن به سادگی با بستن یک پیچ که در موقعیت مناسبی قرار گرفته انجام میشود. جنس بست شیلنگ Breeze از است.یل ضد زنگ و است.یل سری است.. است.یل های ضد زنگ قطعه را به شدت در مقابل فرسایش مقاوم ساخته است.. این بست همچنین دارای یک قفل داخلی یا اینترلاک است. که مانع باز شدن ناگهانی قطعات بست میشود.

بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب بر روی بسیاری از شیلنگ ها از قبیل شیلنگ های پنوماتیک و اگزوز مناسب بوده و به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم است.. به همین دلایل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب بوده و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند.

بست های لوله و شیلنگ (که البته در مواردی برای کابل ها هم کاربرد دارند)، به منظور های مختلف برای است.فاده در شرایط و محیط های مختلف ساخته شده اند که بسته به نوع مصرف هر کدام دارای ویژگی های خاص خود در خصوص مقدار مقاومت، طراحی، جنس، اندازه و دیگر المان ها هستند. بست شیلنگ Breeze دارای اندازه های گوناگون است. که در قسمت (اطلاعات) آورده شده است..



( فروش ) های دیگر در ورامین