فنس و توری در بازار لاله زار ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




فاکتور موثر دیگری که بر قیمت توری حصاری تاثیرگذار می‌باشد، سایز و قطر حصار می‌باشد. به این صورت که در سایز ها و قطرهای بیشتر با توجه به مصرف بیشتر مفتول، قیمت این محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. نمودار رشد قیمت براساس سایز و قطر مفتول یک نمودار خطی بوده و با توجه به جنس فنس، افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه کارشناسان ما زمان مورد نیاز برای تولید و یا در صورت موجود بودن بار زمان ارسال بار را برای به اطلاع شما می‌رسانند. خریدها به صورت نقدی می‌باشد، پس از انتخاب محصول مورد نظر می‌بایست مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و فیش واریزی(رسید وجه) را برای کارشناسان ما ارسال کنید، سپس کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کرده و توضیحات لازم را به اطلاع شما می رسانند.

مزایای بسیار زیادی که توری حصاری دارد باعث شده است. تا است.فاده از آن نیز تنوع بسیار زیادی پیدا کند به همین دلیل است. که نمی‌توان به طور قطع گفت که توری حصاری برای چه موردی می‌تواند کاربرد داشت باشد، اما به طور کلی محیط‌هایی مانند زمین کشاورزی، باغ، مراقبت از گله گوسفند و ... از جمله پرکاربردترین موارد برای است.فاده از توری حصاری می‌باشند، البته در بسیاری از مکان‌ها برای حفاظت منابع آب یا دکل‌های برق نیز از توری حصاری است.فاده می‌کنند که می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار