چسب در بازار لاله زار ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




چسب های بی هوازی، چسب های یک بخشی هستند که از پخت مونومرهای دی متاکریلات (dimethacrylate) در غیاب هوا به دست می آیند. برای نگهداری آن ها از ظرف های پلی اتیلنی است.فاده می شود. میزان سمیت آن ها از آکریلیک ها کمتر بوده، بوی ملایم و نامطلوبی داشته و خورنده ی فلزات نیستند. کاربرد آن ها در اتصال موادی از جنس شیشه، فلزات، چوب و پلاستیک است.. اتصالات ایجاد شده به وسیله ی این چسب ها می توانند در برابر حلال های آلی و آب، هوا، و دمایی تا حدود C ˚ مقاومت کنند.

چسب مایع داغ که به چسب داغ نیز اطلاق می شود، در جهان صنعتی بسیار مفید است.. به طور معمول، چسب های ذوب داغ در یک اسلحه چسب داغ و یا اپوکسی حجمی ذوب شده و سپس در حالت مذاب اعمال می شوند. دمای چسب داغ بسیار زیاد است. تا جایی که در تماس با پوست، سبب ایجاد تاول زدن و سوزاندن می گردد.

الاستومرها : که شامل چسب‌های کائوچویی مصنوعی است. و در صنعت کشتی سازی و صنایع هواپیما سازی کاربرد دارند. مانند چسب لاستیک که محلول کائوچو در بنزین است. و یا چسب مشابه آن که از مشتقات وینیلی در حلال‌هایی نظیر است.ون و اسید است.واستیک حاصل می شود، این نوع چسب‌ها قدرت چسبندگی همه چیز را (غیر از لاستیک) دارند. از این رو ، کاربردهای گوناگون و مهمی در صنعت ، تجارت و منازل پیدا کرده اند.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار