لنت صنعتی در بازار لاله زار ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




لنت ترمزی مخصوص انواع جرثقیل با پوشش لنت بافته شده می باشد که قابلیت کار در شرایط سخت و حرارت بالا را دارا می باشد.جرثقیل هایی که در صنایع فولادی مورد است.فاده قرار می گیرند به علت کار در شرایط خاص و اصطکاک بالا نیازمند لنت های ترمز کفشکی بافته شده می باشند.گروه صنعتی لنت سازان با اتکا به تکنولوژی بومی کشور تمام تلاش خود را متمرکز کرده است. تا بهترین کیفیت را به صنعتگران کشور عرضه کند.

لنت ترمزی تریمات انگلستان قابل است.فاده در دستگاه های نساجی می باشد.لنت های صنعتی است.فاده شده در دستگاه نساجی تراکم مواد پایین تری نسبت به لنت های دیگر دستگاه های صنعتی دارند.گروه صنعتی لنت سازان فروش انحصاری لنت های تریمات انگلستان را بر عهده داشته و با سرتیفیکیت به روز انواع لنت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

همین موضوع در بیشتر دستگاه‌ها و ماشین آلات نیز صدق می‌کند. در تمامی ماشین آلاتی که به هر نحوی دارای حرکت هستند، قطعا سیستم کلاچ وجود دارد. با این تفاوت به با توجه به محیط کاری خشن این ماشین آلات نسبت به خودروهای سواری، باید از مواد اولیه مناسب این محیط‌ها برای تولید لنت کلاچ با کیفیت است.فاده کرد. این امر سبب افزایش عمر قطعه و کاهش هزینه‌ها برای صاحبان صنایع مختلف می‌شود. 



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار