فیلتر صنعتی در رودهن ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.


مقاومت شیمیایی فیلتر: فیلترهایی که در صنایع است.فاده می شوند، سیالاتی با ماهیت اسیدی را تصفیه می کنند. برای همین دلیل باید پوسته این فیلترها که در تماس مستقیم با سیال است.، در برابر خوردگی مقاوم باشند. همچنین سیالات باید در مقابل برهم کنش های شیمیایی مقاوم باشند.

پس از مدتی است.فاده از فیلترهای صنعتی ، منافذی که برای جداسازی ذرات معلق از سیالها در نظر گرفته شده اند، گرفته و مسدود می شوند. و به این دلیل جداسازی ترکیبات موجود در سیالات به درستی انجام نمی شود و در این زمان باید فیلتر تمیز یا تعویض گردد.

عمر مفید فیلترهای هوا صنعتی ماه است. و شما هر ماه یک بار باید فیلتر دستگاه خود را تعویض کنید. اگر آلاینده های موجود در هوای ساختمان شما نسبت به به دیگر ساختمان ها بیشتر است.، طول عمر این فیلترها کمتر می شود و شما باید زودتر از ماه آن را تعویض کنید.



( فروش ) های دیگر در رودهن