فیلتر صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


ما یک تیم از حسابرسان بسیار با کیفیت را داریم که آزمایشهای کیفی دقیق برروی محصولات را انجام می دهند تا بهترین است.انداردهای کیفیت را تضمین کنند،تعامل یک به یک با مشتریها به درستی دنبال می شود تا نیازهای خود را به نحوی بهتر درک کنند.هدف ما تولید محصولات موثر و با کیفیت برای مشتریان است..

فیلتر صنعتی از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف است.. این فیلتر، مانع از حرکت ذرات جامد معلق در سیالات مختلف از قبیل مایعات و گازها می‌شود. به طور کلی دو نوع فیلتر برای است.فاده در صنایع وجود دارد. یکی فیلترهایی که هنگام حرکت سیال عمل فیلتر را انجام می‌دهند و نوع دیگر هم وقتی که سیال از حرکت ایستاده باشد، فیلتراسیون را پیاده می‌کند.

فیلترهای صنعتی مصارف بسیار زیادی دارند. همانطور که گفته شد نقش مهمی را در صنایع مختلف و سلامت انسان و محیط انجام می دهند. با توجه به طراحی و تولید انواع فیلترهای صنعتی کاربردهای فراوانی را برای هر یک میتوان در نظر گرفت. همچنین با کوچکترین تغییر در محیط، عملکرد، فضا و &#; نوع فیلتر مصرفی نیز باید تغییر کند. پس قبل از انتخاب هر یک از فیلتر ابتدا با انواع آنها آشنا شده و مشخصات هریک را به دقت مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد