فیلتر صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پس از مدتی است.فاده از فیلترهای صنعتی ، منافذی که برای جداسازی ذرات معلق از سیالها در نظر گرفته شده اند، گرفته و مسدود می شوند. و به این دلیل جداسازی ترکیبات موجود در سیالات به درستی انجام نمی شود و در این زمان باید فیلتر تمیز یا تعویض گردد.

مقاومت شیمیایی فیلتر: فیلترهایی که در صنایع است.فاده می شوند، سیالاتی با ماهیت اسیدی را تصفیه می کنند. برای همین دلیل باید پوسته این فیلترها که در تماس مستقیم با سیال است.، در برابر خوردگی مقاوم باشند. همچنین سیالات باید در مقابل برهم کنش های شیمیایی مقاوم باشند.

فیلترها در صنعت رنگ نیز کاربرد دارند که در ادامه کاربرد آن را توضیح می دهیم. فیلترها متناسب با نوع سیالات و ناخالصی های موجود درآنها طراحی می شوند. در تصفیه رنگ به فشار کمی نیاز است. و برای اینکه فیلتر بتواند رنگ را به کیفیت بالا برساند، از غشاء مخصوصی طراحی شده که به یون های نمک موجود در رنگ اجازه عبور می دهد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان