ماسک صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


انواع ماسک صنعتی یا رسپیراتور برای کاهش آسیب‌ های ناشی از بیماری های تنفسی در محیط‌ های آلوده صنعتی طراحی می‌شود. این آلاینده‌ ها به قدری کوچک‌ هستند، که به راحتی وارد بافت‌ های بدن می‌ شوند. اندازه این آلاینده‌ ها کوچکتر از میکرون است.؛ یعنی بسیار کوچکتر از مقداری که بتوانید آن‌ ها را با چشم خود ببینید. با است.فاده از این ماسک فیلتر دار صنعتی می توان از نفوذ این آلایندها به سیستم تنفسی جلوگیری کرد.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

ماسک صنعتی یکی از تجهیزات ایمنی فردی پر‌کاربرد در بسیاری از مشاغل است.. امروزه رعایت نکات ایمنی و است.فاده از ماسک صورت برای حفظ سلامتی کارکنان اهمیت فراوانی دارد. ماسک فیلتر دار صنعتی از ورود هرگونه ذرات معلق، گرد‌و‌غبار و آلودگی‌های سمی و شیمیایی به داخل ریه‌ها جلوگیری می‌کند. با خرید ماسک صنعتی می‌توانید سلامت خود و کارکنانتان را تضمین کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه