ماسک صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


یک ماسک تنفسی از مواد مختلفی تشکیل می‌ شود. متریال های است.فاده شده به عنوان فیلتر، مهم ترین قسمت ماسک محسوب می‌ شوند. این متریال ها باید بتوانند تا حد ممکن آلاینده‌ها را فیلتر کنند. در بین انواع مختلف این مواد، نانوالیاف موثر ترین فیلتر برای ماسک‌ های تنفسی به شمار می‌ رود.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه