ماسک صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


انواع ماسک صنعتی یا رسپیراتور برای کاهش آسیب‌ های ناشی از بیماری های تنفسی در محیط‌ های آلوده صنعتی طراحی می‌شود. این آلاینده‌ ها به قدری کوچک‌ هستند، که به راحتی وارد بافت‌ های بدن می‌ شوند. اندازه این آلاینده‌ ها کوچکتر از میکرون است.؛ یعنی بسیار کوچکتر از مقداری که بتوانید آن‌ ها را با چشم خود ببینید. با است.فاده از این ماسک فیلتر دار صنعتی می توان از نفوذ این آلایندها به سیستم تنفسی جلوگیری کرد.

یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.

فروشگاه ماه ایمن با هدف فعالیت در زمینه فروش تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی برای کارکنان و آسودگی خیال برای کارفرمایان، با بیش از سال سابقه درخشان درسراسر کشور اقدام به تامین و توزیع انواع کالاها درزمینه تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی نموده است..



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان