ماسک صنعتی در ورامین ( فروش )

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..


یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.



( فروش ) های دیگر در ورامین