کوپلینگ در شهر جدید اندیشه ( فروش )

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


کوپلینگ زنجیره ای برای انتقال قدرت بین دو شفت است.فاده می شود. بطور کلی کوپلینگ زنجیره ای در انتهای موتور یا گیربکس (گیربکس) نصب می شوند و از آن برای اتصال به یک دستگاه برای انتقال قدرت کارآمد است.فاده می شود یک کوپلینگ زنجیره ای کامل از دو هاب که یک کوپلینگ است. که شبیه به یک رشته زنجیره غلتکی دوتایی و یک پوشش است. کوپلینگ‌های زنجیری ،گشتاور بالایی را تحمل می‌کنند

کوپلینگ فلنچی یکی از پرکاربردترین کوپلینگ‌ها محسوب می‌شود. دلیل است.فاده نسبتا زیاد این است. که قیمت این مدل در مقایسه با سایرین، پایین است. و البته قدرت انتقال گشتاورهای زیادی هم دارد. در دو طرف کوپلینگ فلنجی تعداد مساوی سوراخ‌های رزوه دار ایجاد شده است. که برای اطمینان از نوسان کمتر کوپلینگ هنگام حرکت شفت‌ها ساخته شده است.. از کوپلینگ‌های فلنجی بیشتر در کاربردهای صنعتی متوسط و سنگین است.فاده می‌شود.

کوپلینگ سیال از دو قسمت تشکیل شده است.: یک پمپ و یک توربین. هر دوی اینها دارای تیغه‌هایی هستند که با زاویه خاصی در داخل نصب شده‌اند. پمپ در انتهای شافت محرک نصب می‌شود و توربین در انتهای شافت حرکت کننده. نحوه عملکرد سیال به این صورت است. که مایع به پمپ وارد می‌شود و در اثر نیروی گریز از مرکز، شافت درایو به سمت خارج رانده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه