کوپلینگ در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


کوپلینگ یونیورسال انعطاف پذیر، برای اتصال دو شفتی که محل اتصالشان زاویه دار است. مناسب می‌باشد. همچنین دارای یک جفت لولای نزدیک به هم و عمود بر یکدیگر است. که توسط شافت‌های متقاطع به هم متصل شده‌اند. حتی وقتی که محل اتصال دو شافت، زاویه زیادی دارد، می‌تواند با قدرت زیادی گشتاور را منتقل کند. از این مدل می‌توان در مواقعی که محدودیت فضا وجود دارد یا انعطاف پذیری بالایی لازم است. است.فاده کرد.

یکی از ابزارهای پر مصرف صنعتی برای اتصال دو شفت از دو تجهیز بهم متصل، کوپلینگ است.. کوپلینگ ها انواع مختلفی دارند که نوع KB را میتوان پر مصرف ترین آن دانست. عموماً جنس کوپلینگ از فولاد ریخته گری است. و داخل آن از لاستیک هایی است.فاده شده که میتواند در زمان راه اندازی دستگاه، بخش زیادی از ضربه را گرفته و با شدت کمتری به شفت مقابل انتقال دهد. زمانی که نیاز به اتصال محرک اولیه به سیستم گردنده پمپ یا تجهیز مشابه آن، باشد از کوپلینگ ها است.فاده می نمایند. کارکرد اساسی

اگر شرایط ما طوری باشد که نتوانیم پروسه را برای روانسازی قطع کنیم باید از کوپلینگ های دائم و روان شونده است.فاده کنیم. دومین نوع کوپلینگ های انعطاف پذیر مکانیکی که خصوصا به دلیل سیستم های هدایت ارزان کاربرد گسترده ای در صنعت دارند با عنوان کوپلینگ های انعطاف پذیر زنجیری-غلتکی شناخته می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد