فروش بسته بندی مواد غذایی در اسلامشهر

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


برای محافظت از مواد غذایی و اطمینان از اینکه مشتریان می‌توانند محصول را شناسایی کنند، از بسته بندی است.فاده می کنیم. بدون این کار نمی‌توانید محصولات غذایی خود را از سایر رقبای بازار متمایز کنید. همچنین تضمینی برای فاسد و منقضی بودن مواد غذایی شما وجود ندارد. پس از حذف بسته بندی مواد غذایی، ماندگاری و بهداشت یک محصول به شدت کاهش می‌یابد.

کیسه‌ها، یکی از رایج‌ترین انواع بسته بندی مواد غذایی هستند. معروف‌ترین میان وعده‌ها را در درون این کیسه‌ها قرار می‌دهند و از قسمت پایین و بالا، پرس می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا مواد غذایی از محیط، هوا و آلودگی در امان بماند. برای مثال می‌توان به میان وعده‌هایی مانند چیپس، چوب‌شور و میوه‌های خشک، آجیل و .... اشاره کرد.

این نوع از بسته بندی برای غذاهای است.ریل، مناسب است.. اقلامی مانند تخم‌مرغ مایع، شیر، نوشیدنی‌های تهیه شده از شیر و سایر موادغذایی فرآوری شده، به نگهداری طولانی مدت نیاز دارند. بسته‌های آسپتیک با ترکیبی از کاغذ، پلی‌اتلین و آلومینیوم ساخته می‌شوند و حاوی یک لایه داخلی محکم از پلی‌اتیلین هستند.



( فروش ) های دیگر