فروش بسته بندی مواد غذایی در بهارستان

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


کنسرو سبزیجات، سس ها، چاشنی ها و ادویه جات، غذای بچه و مرباهای گوناگون در شیشه محافظت می شوند. بازار بسته بندی های شیشه ای رشد فراوانی در بخش هایی از اروپای شرقی داشته است.. این نوع بسته بندی عمده مصرف را در بسته بندی سبزیجات داشته است..

کیسه‌ها، یکی از رایج‌ترین انواع بسته بندی مواد غذایی هستند. معروف‌ترین میان وعده‌ها را در درون این کیسه‌ها قرار می‌دهند و از قسمت پایین و بالا، پرس می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا مواد غذایی از محیط، هوا و آلودگی در امان بماند. برای مثال می‌توان به میان وعده‌هایی مانند چیپس، چوب‌شور و میوه‌های خشک، آجیل و .... اشاره کرد.

اجراء بصری و گرافیکی در بسته بندی یک محصول غذایی، باید بتواند علاوه بر اطلاع رسانی و معرفی نقش تبلیغی و بازاریابی را نیز برای محصول درون خود ایفا کند. هر بسته می تواند به طور مستقل مانند یک بروشورپوستر و است.ند نمایش و غیره عمل کند. یعنی چنان كامل و جذاب و آگاهانه طراحی شده باشد تا بتواند خریداری را که محصول را نمی شناسد و در مورد آن اطلاعات کافی ندارد، ترغیب به خرید کند. به بیان دیگر بسته بندی موفق باید خود، محصول خود را بفروشد .



( فروش ) های دیگر